AGENDA

II Kongres Biznesu to:

  • Rzetelna ocena obecnych możliwości oraz perspektyw handlowych.
  • Wskazanie możliwości oraz zagrożeń wynikających z wymianą handlową na wschodzie.
  • Informacja o możliwościach współpracy z innymi rynkami, w tym z Chinami.
  • Sposoby nawiązywania kontaktów biznesowych oraz wykorzystania własnego potencjału.

Agenda

8.30 - 9.10 REJESTRACJA

9.10 - 9.20 POWITANIE

9.20 - 10.00 ZAANGAŻOWANIE JEST NA KOŃCU – jak poprzez jakość przywództwa wpływać na poziom efektywności i motywacji pracowników?

Prowadzący: Jacek Smura – KontekstHR

  • Jaki wpływ na motywację pracowników ma sposób kierowania ludźmi stosowany przez lidera?
  • Jak działają motywatory materialne?
  • Jaki wpływ na motywację ma zachowanie lidera?
  • Jaka jest różnica pomiędzy motywacją i zaangażowaniem pracownika?
  • Czy pracownik usatysfakcjonowany to pracownik zaangażowany?
  • Jaka jest zależność pomiędzy poziomem motywacji i efektywnością pracownika?

10.00-10.15 PRZERWA KAWOWA I MODEROWANA SESJA NETWORKINGOWA

10.15 - 10.45 POLSKI KONSUMENT DZIŚ

Prowadzący: Anna Bombała - Z-ca Dyrektora Redakcji magazynu Handel w Praktyce

  • Świadoma konsumpcja
  • Zakupy realne czy wirtualne?

10.45-11.15 POLAK 2014 R. NA ZAKUPACH

Prowadzący: Małgorzata Majewska Dyrektor ds. Client Service agencji On Board

  • Znaczenie ceny produktu i działań sieci handlowych, pozwalających konsumentowi oszczędzać.
  • Produkt markowy (marka producencka) a marka własna. Czym się różnią w percepcji konsumentów.
  • Jakie są motywacje zakupowe Polaków, co liczy się jeszcze poza ceną (z podziałem na kategorie produktów)?
  • Znaczenie polecania produktów przez znajomych i opinii w Internecie
  • Polecenia produktów przez media społecznościowe
  • Gdzie kupujemy: galeria handlowa czy sklep internetowy
  • 11.15-11.45 BUDOWAĆ, REMONTOWAĆ, URZĄDZAĆ – JAK W INWESTYCJI OSZCZĘDZAĆ Z GŁOWĄ?

    Prowadzący: Marcin Malinowski - dr inż. Arch, ekspert w dziedzinie architektury i ekonomiki zrównoważonego rozwoju; Joanna Toporowska –
    empatyczny architekt „dla ludzi”

    • Mądre inwestowanie w rozwiązania technologiczne i przestrzenne w lokalach usługowych
    • Jak bezboleśnie przejść przez projekt, budowę, remont i modernizację sklepu
    • Jak poszukiwać nową lokalizację handlową

    11.45-12.45 LUNCH I MODEROWANA SESJA NETWORKINGOWA

    12.45-13.15 WPŁYW RYNKÓW ZAGRANICZNYCH NA HANDEL W POLSCE

    Prowadzący: Anna Bombała - Z-ca Dyrektora Redakcji magazynu Handel w Praktyce wraz z gościem - Alicją Olechowską z-cą przewodniczącego sejmowej Komisji ds. UE

    • Jak procesy zachodzące w innych krajach wpływają na polskich konsumentów?
    • Czy polski rynek jest aż tak specyficzny jak nam się wydaje?
    • Jakie znaczenie ma „potencjał kulturowy” w procesie Sprzedaży?

    13.15-14.00 HONG KONG BRAMĄ DO CHIN. ALTERNATYWNY KIERUNEK WYMIANY HANDLOWEJ W NOWEJ SYTUACJI POLITYCZNEJ

    Prowadzący: Maciej Wilk - Warsaw Consultant Hong Kong Trade Development Council Warsaw Consultant Office.

    • Czy rynek chiński jest otwarty na współpracę z polskim biznesem?

    14.00-14.30 POLSKO-UKRAIŃSKA WYMIANA HANDLOWA

    Prowadzący: Jacek Piechota - Prezes Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej, minister gospodarki, minister gospodarki i pracy w rządach Leszka Millera i Marka Belki

    • Jak obecnie wyglądają stosunki handlowe z Ukrainą?
    • Jak konflikt ukraiński wpływa na możliwości wymiany handlowej?
    • Czy są programy, inicjatywy, które mają wspierać firmy działające na rynku ukraińskim?

    14.30-14.45 PRZERWA KAWOWA

    14.45-15.10 NETWORKING MIĘDZYNARODOWY - JAK POZYSKAĆ PARTNERA W BIZNESIE

    Prowadzący: Artur Sójka - trener, coach, facylitator i mówca. W BNI Polska jako Dyrektor Regionalny kieruje grupami z Warszawy, Bydgoszczy i Lublina.

    • Jak zamienić kontakty na kontrakty?

    15.10-16.00 LOTERIA WIZYTÓWKOWA I MODEROWANA SESJA NETWORKINGOWA